wtorek, 13 stycznia 2015

Budujemy nowy dom



Budowa swojego własnego domu to nie byle wydarzenie, które odnotujemy w kalendarzu. Krok po kroku tworzymy coś swojego, co spełnić ma nasze oczekiwania, których mamy sporo. W moim odczuciu własny dom ma być przede wszystkim funkcjonalny i wygodny. O takim domu marzę i taki wspólnie z moją drugą połową powoli tworzymy. Ciężko mi jednoznacznie określić czy jesteśmy na półmetku czy może raczej bliżej końca. Wiem jednak, że mimo iż już tyle ważnych decyzji musieliśmy podjąć (zaczynają chociażby od wyboru projektu, poprzez kolor okien, elewacji, aż do pierwszej wizji gdzie, co ustawimy, żeby elektryk mógł odpowiednio ułożyć kable, przygotować gniazdka), te najtrudniejsze wybory mamy wciąż przed sobą. To wystrój pomieszczenia tworzy jego ostateczną formę, sprawia, że mamy ochotę spędzać w danym miejscu czas lub nie. Meble, dodatki, kolory... tych wyborów boję się najbardziej. Nie chcę robić tego na ostatnią chwilę, jak to mam w zwyczaju robić, dlatego postanowiłam powoli szukać inspiracji. To czego jestem pewna, a przynajmniej tak mi się teraz wydaje, to wybór białego koloru jako dominującego. Może i nie jestem oryginalna bo większość obecnie stawia na biel, uważam jednak, że to niesamowicie przytulny kolor, zwłaszcza gdy dołożyć kolorowe dodatki. 

Sweetness and Light - automatism
źródło: Pinterest
These chic desktops and home offices will inspire you to create the perfect workspace.
źródło: Pinterest
So light and lovely. All the elements I am looking at - freestnding batch, sparkly feature tiles, floating cabinet, mirror wall cabinet, large floor tiles (be good in gloss)
źródło: Pinterest






















Gdy tylko zaczęliśmy z moją drugą połową szukać projektu, który spełniłby nasze oczekiwania, wiedziałam czego potrzebuję ja...  g a r d e r o b y.
To pierwsze pomieszczenie, które zaczęłam sobie wyobrażać. Oczywiście zaczęłam też szukać gotowych pomysłów w internecie. Oto kilka, które przykuły moją uwagę.  


  
Best Walk-in Closets - 13 Enviable Closets From Pinterest - Elle
źródło: Pinterest
Chic Closet - Sunset Plaza by Smith Firestone Associates
źródło: Pinterest  

Niestety w rzeczywistości garderoba, którą będę miała nie będzie aż tak duża, co więcej będzie miała skosy. Jestem jednak przekonana, że wymyślę w jaki sposób stworzyć miejsce jedyne w swoim rodzaju. A może ktoś ma jakieś sprawdzone pomysły na przechowywanie ubrań, butów, biżuterii? Co się przyda, czego unikać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz